לרכישה Online

כך נוזיל את עלויות השיפוץ בתחום הברזים

מעבר דירה ושיפוץ הבית, התופסים תאוצה במיוחד בחופש הגדול, כרוכים בהוצאות רבות. אלו המלצות מדגל, המתמחה בייצור ושיווק ברזים, כיצד ניתן להוזיל את עלויות השיפוץ בתחום הברזים, הן של ההתקנה, והן כדי לחסוך תיקונים יקרים בעתיד:

1. תכנון נכון

בהתקנה של ברז חדש חשוב להקפיד על תכנון נכון – כך שברזי הזנה (ניל – המחברים את צינורות הברז לברזי המים הקרים והחמים) יהיו בגובה הנכון, כך שצינורות הברז יגיעו לברזי ההזנה ללא צורך בצינורות מאריכים נוספים, דבר שמייקר את ההתקנה.

2. שימו לב למרחקים

חשוב לתכנן מראש את המרחק בין הכיור לקיר בהתקנת ברזי פרח (היושבים על המשטח ביניהם). המרחק בין הקיר לכיור צריך להיות לפחות 10 ס"מ על מנת לאפשר התקנה נוחה של הברז (הדורשת הידוק של הברז מלמטה). מרחק קטן מזה יצריך שימוש בכלים מיוחדים וזמן עבודה ארוך המייקרים את עבודת האינסטלציה. מה גם שכאשר התנאים נוחים ניתן להתקין לבד ולחסוך בעלויות האינסטלטור.

3. כיורי נירוסטה

בהתקנת כיור נירוסטה עם ברז היושב על הכיור – חשוב להקפיד לקבע מראש את הכיור לשיש או למשטח, כי במשך הזמן הכיור מתחיל להתרומם ולזוז בגלל כובד הברז. אפשרות אחרת היא להתקין מראש את הברז על המשטח ולא בכיור, כאשר מתקינים כיור נירוסטה. כך שתכנון מראש של התקנת הברז והכיור יכולים לחסוך הרבה עוגמת נפש והוצאות תיקון גבוהות בעתיד.

4. ברזי מקלחת

בהתקנת ברז במקלחת – חשוב לרכוש אינטרפוץ (המנגנון של הברז המותקן בתוך הקיר) שיהיה איכותי מחברה וותיקה ורצינית, שיש לה אפשרות לספק חלפים גם אחרי הרבה שנים. תקלה באינטרפוץ, המותקן בתוך הקיר, כאשר אין חלפים, יצריך שבירה של הקיר והקרמיקה והשקעות כספיות גדולות.

תוכן העמוד, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zפוטר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x